Monday, November 16, 2009

Café arrapato



Koffie is niet geil. Koffie is om wakker te worden, voor bij een goed gesprek of om van een copieus diner te bekomen.

Italianen denken daar anders over, in ieder geval de Italianen van Lavazza. De koffiemakers uit Turijn maken prachtige campagnes, maar wel campagnes die vragen oproepen. Uiteraard kan dat de functie van reclame zijn (soms), maar toch niet als we het over koffie hebben?

Neem nou dit billboard. Man en vrouw in avondkleding op brug met pittoresk uitzicht op Italiaans erfgoed. Hij valt aan, zij geeft zich over - haar rechterborst reeds half naakt uit de jurk werpend. En allebei met een koffiekopje in de rechterhand. Zij laat het hangen (heeft het al op, of de boel gemorst). Hij houdt z'n hele spul, met schotel en al, opvallend rechtop achter haar rug.

Genieten zal hier wel het thema zijn. En passie. Genieten van koffie, passie voor elkaar. Zoiets. Jaja. U weet wel: The Italian coffee experience.

No comments:

Post a Comment